Redovisning i engelska

   Onsdag                                 
          
Jag hade i onsdags redovisning i engelska. Shit va pinsamt det var, det var Jag Nawal o Claudia min polare som var i en grupp. Vi var en av dom sista gruppen, när det var vår tur hade jag svårt att andas och började att skaka, men jag försökte dölja det :S

det dröjde  1 minut  innan jag kunde redovisa för att lugna mig. Redovisningen för mig blev det bra , glömde lite vad jag skulle säga  men kom på det igen. Samtidigt så var jag tvungen att rör på mig hela tiden för att konsertera mig på texten och inte på klassen.
När jag var klar var det Nawals tur, både jag och Nawal har redovisnings skräck. Hon försökte lugna ner sig men det gick inte så Claudia fick redovisa, hon hade tur eftersom hon hade tränat på texten men hon kunnde  ändå inte den, så hon fick läsa upp den medan jag böhövde inte kolla på texten. Vi var klara men Nawal skulle igen försöka redovisa senare. Alla hade redovisat och Det vara Nawals tur att försöka, både jag och Claudia gick upp med henen för att hon ska få stöd från oss. Men hon var fortfarande stressad  men hon klara det YES!!.

Själv trode jag att klassen skulle skratta med dom gjorde det inte, jag blev helt chockad.


                                                              Idag
Jag fick reda på att vi skulle ha boxning idag  bara för tjejerna i sport hallen, kl 08.40 kom Claudia och kalla mig. Jag var på klädd och allt och hon säger till mig att man ska ha på sig  idrotts kläderna, så jag fick snabbt byta. På väg tid vi ser Nawal på lekhon, jag fick panik efter som jag trodde att jag hade uppfatat fel att vi skulle ha boxning.  Men vi forsat  vidare till sport hallen.
Vi ser ingen är där jag bara omg . Men tur att vi ser några tjejer i vår klass på väg hitåt, Men jag ser att dom har vanliga kläder. Så jag skällde ut Claudia , men inte allvarligt.
När träningen började undrade jag vad vi skulle göra. Nä fan, vi fick göra värsta övningar. När jag kom tillbaks till skolan fick jag  ont i alla mina muskler och Ryggen haha !!!

I svensk lektionen  fick vi jobba med texter vad som är fel på dom och bra. Sen fick vi redovisa igen Fan, men denna här gången sto jag upp men ändå var jag stressad haha, fast det var jag själv som ville gå upp. Jag har en bra förklaring. Jag ville faktiskt bli av med rädslan, men det gick ändå bra det var bara jag som snacka i min grupp :D.


 

Kommentarer
Postat av: Alisa

hahahha aa det har jag alltid drömt om att bli sedan efter det kommer chef i apotek:)

:D:D



aww tack<3



hahaha aa jag hopas att festen blirbra det är typ min kompis födelsedagsfest:P föresten jag redovisade idag jag kände som att jag skulle svimma mena lla sa o fy fan va duktig du var. sedan frågade dem mig blir du inte nervös när du redoviar.



Då fattade jag att det inte märks att jag är nerös:)

2009-01-23 @ 00:05:54
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: nawal

Din idiot jag snka oxo :SSSSSSsSSSS det var claudia som var tyst_:S

2009-01-23 @ 14:39:00
URL: http://nallys.blogg.se/
Postat av: nawal

Den blev raderad:SSSS!

2009-01-24 @ 14:34:39
URL: http://nallys.blogg.se/
Postat av: Nawal

Jag ssnakade också sen när leo börja kometera vem så sa jag:hålkäft eller vill du få en sko i munnen ?HAHAHA men vilken tur att jag klara det med redovisningen

2009-01-24 @ 15:08:34
URL: http://nallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0