Coca cola

Nu sitter jag och min syrra och dricker cola, gott. Vi blev nästa träffade av raketer idag.

Föresten jag har en skit rolig sak att berätta för er. Idag skulle jag & Syrran beställa mat på macdonalds men så märkte vi att dörren var låst. Så jag tänkte fan heller, inte tänker vi gå hungriga på nyårsafton! Min syrra Alisa fick nog även jag så vi gick till drive stället där man beställer mat när man kör bil. Alla tittade konstigt på oss även de anställda på Macdonalds men vi var envisa som fan och stod kvar. Efter en stund var det vår tur att beställa. Vi övertalade en ful anställd att låta oss beställa och som vanligt fick vi som vi ville.

Men fan va sjukt det va när vi stod där alla trodde att vi var helt sinnessjuka hahahahahhahahha oh det va fan kul. Sedan började den gubben flörta med oss vi bara va fan liksom?

Vi hörs imorgon allihopa, ha en trevlig nyårsdag ♥
Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

hoppas du hade en bra dag igår :D

2009-01-01 @ 11:46:20
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Så gott det lät med coca cola :P

2009-01-01 @ 18:17:38
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0