Gott Nytt År!!

Nu har ett år flugit förbi, och känner mig inte nöjd. Året har varit tuff och  mycket stressigt. Men den här året
måste jag sätta fart och kämpa. jag har inte bestämt vilken gymnasium jag ska söka till och har ingen aning vad jag ska bli.  min kusin tipsar att jag ska gå i hennes skola men det känns lite konstigt :S!. Alltid när jag lyssnar på andra blir jag alltid besviken och frågar mig själv varför lyssna jag på den personen när jag vet hur det kommer





att sluta, dumma mig. har inte börjat med religion arbetet, men jag tänkte börja med det efter nyåret men jag borde ha börjat med direkt den första julveckan. men jag hade ingen lust av en konstig anledning :( .
Jag får bara hoppas att den här året ska det gå bra och
får sätta fart att kämpa annars går jag ingen vart.

Jag får önska ALLA ett Gott Nytt År!!
och får hoppas att denna året ska det vara bättre en den föra!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0